سلام به جهان !!!

سلامی دوباره
اینبار در قالب وردپرس
من اومدم تا عقایدم ، خاطراتم و آموزشهای مختلفی که به نظرم مفید میان بزارم تا ملت از لطف سایت شنگــــــول ، بشن شــــــادو شنگول . . .
مطمئنا در آینده موضوعات بیشتر میشن حالا چی اضاف میشه با خودتون فقط جون هر کی دوست دارین نظر بزارین وگرنه احساس میکنم بدرد نمیخورم بعد میرم معتاد میشم میفتم رو دست بابا ماما !! بدونید که تنها عاملش خودتونید نگی نگفتی . .
همونطور که گفتم سایت شنگــول شخصی و اگه مطلبی بود که میخاستین استفاده کنید از شیر مادر هم حلالتر فقــط یه ذکر منبعی + اگه خواستی یه صلوات هم بفرستی ناراحت نمیشم .
آقایون و خانما درباره هر چی که میخاید بنویسم در جریانم بزارید .
سعی میکنم هر چند وقت یه بار یه موضوع جنجالی بزارم حالا مشتریش زیاد بود بیشترش میکنم . فقط روی گلت شنگـــــــول بشه .

این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

